Real PageRank 4 Trustrank 4.78 w sieci od 2010 BL 400k+ TF 32 CF 34
Małe salony fryzjerskie i firmy zajmujące się budownictwem nie mają zwykle czasu zająć się poszukiwaniem firm, które zbudują im stronę. Dzięki temu giną w konkurencji z konsorcjami budowlanymi, develeperami. Panie fryzjerki giną z kolei w konkurencji z salonami SPA. Jedni i drudzy zyskali by na pewno ukazując swe usługi na stronach internetowych. Mimo różniącej się wielkości na pewno mniejsze zakłady mogą pokazać swą ofertę i pokazać światu, że również potrafią nawiązać konkurencję. Dodatkowe zamieszczenie galerii, portfolia wykonanych prac czy też referencji od zadowolonych klientów wzbogaci stronę internetową a firmę pokaże w lepszym świetle. Nastały takie czasy, iż każdy potrzebuje strony internetowej. Narzędzia marketingowe w postaci "a bo ciocia powiedziała, że posiada Pani dobre majtki" już nie wystarczą. Nie wystarczy też piękne wyposażenie wnętrz. Nic nie pomoże jeśli nie pozwolimy klientom się odkryć. W chwili obecnej wiele firm mimo wszechobecnych portali społecznościowych nie dostrzega tego ważnego medium i bagatelizuje potrzebę stworzenia własnej witryny www. Witryna internetowa to do chwili obecnej wyimaginowana sprawa dla przedsiębiorstw usługowych stylu: fryzjer, układanie kostki, budownictwo, i tak dalej. Właściciele spółek z tych branż często nie posiadają czasu na wgłębienie się w zagadnienie bądź po prostu bagatelizują sprawę gdyż sami internetu nie mają, nie odczuwają takiej potrzeby.