Real PageRank 4 Trustrank 4.78 w sieci od 2010 BL 400k+ TF 32 CF 34
Chociaż wyrosła z fantastyki, aktualnie jest to wyłącznie niewielka, choćby znacząca część jej działalności. Mówimy o księgarni internetowej "Fabryka", która zaczynała jeszcze jako "Fabryka Słów" i jako taka jest bardziej znana użytkownikom globalnej sieci.
Na 100% fani fantastyki należą do najwierniejszych i najbardziej konserwatywnych fanów, niemniej jednak czy to wystarczy by nie tylko utrzymać, ale też rozwinąć internetową sprzedaż książek i multimediów? Raczej nie. Bez konsekwentnych działań promocyjnych sklep fabryka. pl ma możliwość pozostać tylko niszowym miejscem dla fanów, a to niewątpliwie nie zapewni jej długiego istnienia.
By księgarnia internetowa funkcjonowała prawidłowo powinna po pierwsze prezentować jak najszerszą propozycję, poczynając od książek, poprzez ebooki aż po multimedia. Po drugie konieczne są działania promocyjne, które nie tylko przyciągają użytkowników, ale przede wszystkim utrwalają świadomość marki. Dopiero takie kompleksowe działania pozwalają rozwijać internetowy biznes, a nie tylko skazywać go na wegetację zakończoną powolną śmiercią z zapomnienia.
Mimo wszystko z naszej strony to raczej teoretyzowanie, ponieważ jeśli bardzo dużo czytam, to natomiast 99% książek i czasopism dociera do mnie w formie elektronicznej, a póki co, Fabryka w takiej postaci wydawnictw nie ma w swoim asortymencie.